خط تولید کاغذ سنگی

خط تولید کاغذ سنگی

راه اندازی خط تولید کاغذ سنگی در شرکت اذرخش آدلی ایرانیان با هدف توسعه ی این صنعت در کشور عزیزمان اتفاق افتاده است. بدیهی است هر چه میزان تولید کاغذ از سنگ بیشتر از چوب باشد طبیعت از امنیت بیشتری برخوردار می شود. لذا در تلاش هستیم با راه اندازی خط تولید کاغذ سنگی و عرضه ی دستگاه های مورد نیاز به صنایع کشور، علاوه بر ایجاد فرصت شغلی در این حوزه برای جوانان کشورمان و توسعه ی خط تولید کاغذ سنگی، در حفظ و پویایی محیط زیست نقشی شایسته داشته باشیم.

خرید خط تولید کاغذ سنگی و موارد مهم در انتخاب آن

آذرخش آدلی ایرانیان به عنوان بزرگترین کارخانه تولید خط کاغذ سنگی در ایران به شمار می رود که آماده ی ارائه ی مشاوره های لازم و فروش خط تولید کاغذ سنگی به شما عزیزان است. با دقت در طیف محصولات این صنعت با این نکته مهم مواجه می شویم که احداث خط تولید کاغذ سنگی را در دو دسته می توان طبقه بندی کرد:

  • کاغذ سنگی که می تواند جایگزین انواع مقوا و برخی ورق های پلیمری شده که باید شق و رقی مناسبی داشته باشد.
  • کاغذ سنگی که می تواند جایگزین انواع مقوا و برخی ورق های پلیمری و کاغذهای بسته بندی شده که شق و رقی در آنها ضرورتی ندارد.

لذا در انتخاب خط تولید کاغذ سنگی می باید متناسب با بازار مورد نظر خط تولید متناسب انتخاب شود.

چرا راه اندازی خط تولید کاغذ سنگی؟

طرح خط تولید کاغذ سنگی به واسطه مزایای نسبی و مطلق اقتصادی ایران مورد استقبال سرمایه گذاران بسیاری قرار گرفته است و از سوی دیگر به دلیل عدم قطع درختان و نیز عدم مصرف آب در فرآیند تولید مورد حمایت سازمان حمایت از محیط زیست کشور بوده و امید می رود این صنعت جایگاه ویژه ای در عرصه تولید و اقتصاد کشور داشته باشد مهمترین مزیت محصولات این صنعت ، امکان جایگزینی هم زمان محصولات آن با صنعت تولید کاغذ و مقوای سلولزی و همچنین صنایع ورق های پلیمری است طوری که :

الف) علاوه بر حفظ ویژگیهای مثبت کاغذ و مقوا در حوزه چاپ آسان و ارزان مزیتهای بی نظیر کیفیت چاپ بالا ، ضد آب بودن را با حفظ صرفه اقتصادی به همراه دارد .

ب) تمامی مزیتهای ورقهای پلیمری به لحاض مقاومت در مقابل پارگی ، کیفیت چاپ بالا  و … را در کنار قیمت ارزان تولید محصول با رویکرد توسعه پایدار را شامل می شود.

مشاوره راه اندازی و نصب خط تولید کاغذ سنگی

کارشناسان و متخصصین ما با اشراف به ویژگی های یک خط تولید کاغذ سنگی مناسب و متناسب با نیاز مشتری و توان نصب، راه اندازی و آموزش این خط ، آمادگی دارند تا بر اساس نیاز سرمایه گذاران محترم نسبت به تامین، نصب ، گارانتی و خدمات پس از فروش خط تولید کاغذ سنگی اقدام نمایند.

شرکت آذرخش آدلی ایرانیان با در اختیار داشتن خط تولید کاغذ سنگی، به عنوان بزرگترین تولید کننده این محصول در کشور، آمادگی خود را جهت ارائه مشاوره ، تامین و نصب حرفه ای ترین و اقتصادی ترین خط تولید کاغذ سنگی و نیز سایر خطوط پلاستیکی اعلام می دارد.

هزینه راه اندازی خط تولید کاغذ سنگی

شرکت آذرخش آدلی ایرانیان بجرای توسعه تولید کاغذ سنگی و حفاظت هر چه بیشتر از محیط زیست، پایین ترین هزینه راه اندازی خط تولید کاغذ سنگی را برای علاقه مندان به ورود به این حوزه در نظر گرفته است.

با در اختیار گرفتن ماشین آلات خط تولید کاغذ سنگی، از آذرخش آدلی ایرانیان، و سایر تجهیزات اولیه مورد نیاز برای آغاز راه اندازی خط تولید کاغذ سنگی و محصولات مرتبط با آن، می توانید علاوه بر کار آفرینی برای خود و تعدادی دیگر از کارجویان صنعتی، در فعالیت های مفید زیست محیطی نیز سهمی داشته باشید!

ویژگی های خط تولید کاغذ سنگی پیشنهادی ما:

  •  امکان لمینیشن کاغذ سنگی با انواع مواد (پارچه ، متالایز ، …) در حین تولید
  • امکان تولید انواع ورقهای رنگی با استفاده از ماشین آلات خط تولید کاغذ سنگی
  • استفاده از بهترین برندهای بین المللی در قطعات مصرفی(برقی ، مکانیکی ، ……)
  • امکان تولید ورق یک لایه تا سه لایهبا حرفه ای ترین ماشین آلات خط تولید کاغذ سنگی
  • امکان افزایش ظرفیت تولید در هر خط متناسب با نیاز مشتری و از افزایش بازده داخلی سرمایه گذاری (IRR)
  • کنترل اتوماتیک ضخامت ورق تولیدی و لذا حفظ راندمان بسیار بالا در تولید، با پایین ترین هزینه راه اندازی خط تولید کاغذ سنگی و جلوگیری از تولید ورقهای غیر استاندارد و کاهش ضایعات
  • امکان تولید یک و یا هر دو طیف کاغذ سنگی به درخواست مشتری (ورق نرم با جرم حجمی زیر ۱و ورق شق و رق با جرم حجمی حدود ۳/۱) با پیشنهاد ارزان ترین قیمت خط تولید کاغذ سنگی

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق منوی ارتباط با ما، با شماره های شرکت داخلی ۱۰۱ تماس حاصل فرمایید!