تولید کاغذ سنگی در ایران قیمت کاغذ سنگی در ایران

برای اینکه بتوان برای تولید کاغذ سنگی در ایران  با استفاده از کربنات کلسیم  پیش رویم، باید فرمول و روش ساخت آن را بطور کامل بدانیم و باید توجه داشته باشیم آن روش ساختی که برای کاغذ از چوب استفاده میشود به هیچ عنوان به کار ما نمی آید زیرا ما دوست دار محیط زیستمان هستیم و هدف عمده و اصلی ما از تولید کاغذ سنگی در ایران  حفاظت فراوان از محیط زیستمان و به کارنبردن آب در سیستم تولید کاغذ سنگی می باشد با توجه به قیمت کاغذ سنگی درایران که بسیار اقتصادی میباشد. در حال حاضر فقط در کشور های انگشت شمار و خیلی کمی فرمول مورد نیاز برای تولید کاغذ سنگی به دست آمده وآزمایش شده و به نتیجه رسیده است، که شرکت آذرخش آدلی ایرانیان یکی از همان تولیدی های انگشت شمار کاغذ سنگی در ایران به شمار می رود که قیمت کاغذ سنگی در ایران توسط شرکت فوق به بازار عرضه می گردد. روش تولید کاغذ سنگی در ایران بسیار متفاوت است با کشورهای دیگر، که شرکت آذرخش آدلی ایران با تلاش و کوشش بی وقفه و شبانه روزی و تحقیقات بسیار زیاد روش تولید کاغذ را برای خودو به صورت کاملا انحصاری استفاده کرده است و از هیچ کشوری الگو برداری نکرده است و این امر بسیار قابل ستایش است، که در دنیای امروز و در کشور عزیزمان حرفی برای گفتن داریم. و به تولید ملی توجه ویژه ای خواهیم داشت.

کاغذ سنگی در ایران

تولید کاغذ سنگی در ایران

در ساخت کاغذ سنگی با استفاده از استخراج کربنات کلسیم که به مقداری فراوان در طبیعت موجود می باشد و بدون ذره ای کمک گرفتن از قطع درختان تولید را پیش می بریم. ضمن اینکه باید توجه داشته باشید در روش فوق بایستی امکانات و دستگاههایی را فراهم آوریم که بدون نیاز به آب کاغذ سنگی را تولیدکند.
همانطور که قبلا هم به این موضوع اشاره شد در خط تولید کاغذ سنگی و معدنی به هیچ عنوان از اسید و سفیدکننده های اسیدی مصرف نمی کنیم.
و نکته مهم دیگری که باید به آن توجه کنیم کاغذ سنگی فقط از انرژی الکتریکی آن هم به میزان خیلی خیلی کم مصرف می کند و در واقع انرژی هایی که طی گذشت میلیون ها سال تولید شده اند مانند نفت وگاز خوشبختانه نقشی در تولید کاغذ سنگی ندارند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *